cooking some food.

idag har jag varmkök första gången sen i ettan, jag vill inte!
tycker verkligen inte de är kul.
jag glömde skriva godnatt igår, men var helt slut.
men när jag stängt datan tog de ändå hur lång tid som helst att somna.
helvetes skit.

idag ska jag hem och plugga efter skolan som vanligt.
har två veckor på mig nu. är snart klar. de är bara proven jag är orolig för.
men de kommer gå bra! wihu!
eller njaa, men vi får ju hoppas på de. och de finns ju bara en som kan ändra på de!
MOI!

nej nu ska jag klä på mig och bege mig till köket -.-

over and out.

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0