"I wanna play a game, the rules are simple. Make you're choice."

helloj! :D idag var jag hemma från skolan eftersom jag har sån jävla mensverk, men den är inte lika farlig idag fakiskt. skönt. de är 7 dagar kvar till julafton, och jag är lycklig. Idag måste jag handla en födelsedagspresent till min mami, men jag kan inte skriva vad. eftersom hon läser bloggen. love you mami.

Igår åkte jag, cecilia, johan och nemo och solade. blev brun (A)

hatar pappa. bara så alla vet de!
och nej de är inte bara för vi har bråkat. för de har vi inte.
men tycker verkligen inte om honom.

nu ska jag äta! (:
vaknade precis liksom ;p
puss <3

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0