julen är över.

vilket känns rätt skönt fakiskt.
förlåt att jag inte bloggat på ett tag, men har knappt varit vid datan :) hehe, kommer inte ihåg så mycket av vad jag har gjort, så jag ska berätta lite av min helg :)

Fredag: då vaknade jag rätt sent, sen gjorde jag inte mycket. Men jag bestämde mig för att inte sitta hemma och dö en fredag på lovet, så jag åkte till familia, inhandlade, en tröja, en skjorta, ett par jeans, två hotpants, smycken.
efter det bestämde vi brudar oss för att åka till banhof, (?). och de gjorde vi, vi blev: jag, line, cecce, amanda, sara, sofie och jasse (:
vi hade väll roltigt, eller vissa iaf, för sara sofie jasse och amanda åkte ju hem typ en timme innan de stängde. men de gjorde inte vi andra. hahaha.
sara om du läser detta. vem van vadet? ;) jo jag. hihihi

Lördag: Vaknade upp rätt sent, tog de lugnt (: lite senare på kvällen fick jag och amanda ett ryck att vi skulle gå och äta kebab, så de gjorde vi + max&linus. tihi.  Efter de kollade vi på ronny och ragge hos max, och sen bar de av hemmåt, men hem kom vi aldrig :D för vi träffade andre ist :) mohaha.

Söndag: då bestämde jag mig för att åka och provrida lines häst, witch i have decided to take. :)
gick skitbra, :) eller ja.. lite ringrostig och otränad är jag. men de löser sig efter träning :)
sen åkte vi och handlade tacos, och åkte hem till line, och gjorde tacos.. hon var ju själv hemma. hehe. hyrde tre filmer, Barnhemet, red eye och the hottie and the nottie :)
Sen kom cecce ett tag :) trevligt trevligt.

Måndag: Vi red idag oxå, gick väll lite sämre eftersom har en jävla träningsverk i ryggen, rumpan och benen. haha känner mig halvt handikappad. Men nu är jag hemma och väntar på line, vi ska och festa i klippan. ska försöka bättra mig, :) men nu har jag inte tid längre. haha, :) vi hörs imorgon! :D


Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0