livet är upp och ner.

förlåt att jag int uppdaterar så mycket längre. men det händer massa saker i min familj som inte ska hända.
missar skolan och allting. mår verkligen inte bra. ni får tycka vad ni vill.
orkar ingenting och kan inte koncentrera mig.
förlåt till alla som detta går ut över. ska försöka låta bli.
men ni måste förstå. vill ni veta vad som har hänt får ni fråga mig
tänker inte skriva det här, så massa människor jag inte känner vet.

har inte varit i skolan idag, och gick hem igår. inte lönt om man ändå inte förstår något.
tack för igår cecilia (1), känner två cecilia som står mig nära nu. cecilia 1, bor i åstorp.
18 år och mycket go.
cecilia 2, bor i bjuv. lika gammal som mig, altså 16. skönt vi har blivigt vänner igen (v)
igår kom cecilia1 till mig och vi solade och mös bara. behövde verkligen bara umgås med mina kompisar
i detta tillstånd. orkar inte ngt annat. måste komma bort på andra tankar.
just nu, väntar jag på cecilia2 vi ska till familia, shoppa lite. handla hårfärg. och inhandla nya kläder till helgen.
sen ska vi sola och färga mitt hår. lika bra om man vill ligga på topp.

helgen kommer ungefär bestå av, festa på fredag i klippan eller spången, med cecilia2.
och på lördag ska jag bara mysa med cecilia1, vi ska laga mat och handla godis och hyra film.
behövs de med. har inte tagit de lugnt på några helger ju.

P.s. Jag älskar dig mamma! tack för att du stället upp.

ha de bra. skriver nog lite mer sen.
<3

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0