my love is your love.

ush vilket väder.
jag och cecilia2 skulle till familia, det var fint väder inget regn iaf.
på vägen hem, tror ni inte det börjar ösa ner?
så vi stack hem till mig lämnade mamis kort.
efter vår shopping tur.
sen till cecces häst, och sen hejm till henne när det regnar ännu mer
PÅ MOPPE?!
sen stack vi och solade. och då fucking snöade det.
sen hem till mig och nu sitter jag med färg i håret.
riktigt nice.

jag inhandlade:
en vit skjorta
en grå tröja
ett halsband
öronhänge
halsband 2 par.

i måndags var jag och handlade en jacka (H)
en grå canada goose.
lång. riktigt fin.

men ska dra ner nu, snart mat.
hihi.
PUSS

p.s. cecilia hälsar (H)

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0