Said you might trick me once I won't let you trick me twice.

blev inget klippan idag. knaske lika bra de. en hel hemma dag. rätt skönt fakiskt.
idag ska jag:
kolla film och äta chips. jaaa igen!
ta bort nagellack (har kök imorgon)
fixa iordning alla papper till skolan.
göra historia så mycket jag orkar
packa kockkläder tills imorgon
försöka städa lite på mitt rum.

det kommer även två st film tipps sen.
hm, nu ska jag gå och byta om. och sen lägga mig i sängen med datan.
pappa lagade god mat till mig, macaroner och köttfärsås.
men iaf. ska kolla film nu.
vi hörs sen!
jaaaaaa, jag lovar att skriva igen (:

holla at me.

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0