" There's only two types of people in the world, The ones that entertain, and the ones that observe "

godmorgon! hehe, vaknade för ungefär en halvtimme sen. är inte så trött idag fast jag somnade riktigt sent, vet nite vad som har hänt med mig. har fått sömnproblem ;S
eller ja nu ska vi inte överdriva. hade säkert kunnat somna om jag verkligen försökte ;p
men jag har lite bättre saker för mig (A)
idag blir det skolan till ca halv 4, sen möta cecilia 2 och sticka till klippan.
de ska väll bli kul? kanske.
på fredag är de lussevaka. vad händer då?
men ojojoj, nu börjar klockan vara mycket. så bäst jag sticker.

over and out!


Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0