you can check out any time you like, but you can never leave.

hm, altså förlåt! verkligen. måste skärpa mig med det här. ni får ju skälla på mig, och påminna mig. glömmer att skriva helt. men ska bli skärpning. från och med nu, ska jag skriva allt jag gör om dagarna!
ska vi börja med idag? :)
hm, dagen började med att jag skulle upp kvart över 5, för jag skulle duscha och så. men jag gick upp kvart i 6 ist.
duscha ändå. och jag hann allting perfekt. när jag precis var kvar. får jag ett sms att cecilia1,:
jag står utanför din dörr.
jaha?! hahaha så vi tog bussen tillsammans till skolan. hade lite lektioner. altså förstår ni? jag har börjat uppskatta skolan. det är mycket roligare att gå i skolan och träffa alla vänner och lära sig saker än att bara vara hemma om dagarna eller att jobba. tänk på de. Man ska va glad för de man har, för de kommer aldrig igen!

Hm, efter skolan, slutade vid typ halv 3, åkte jag och cecilia till emma. en kompis till henne/oss som bor på planteringen. satt där en timme typ, sen tog vi bussen hem..
hon stack och åt, och jag hem. efter en halv timme kommer hon till mig igen. och vi kollar på film, Barbershop.

Sen nu ligger jag i min säng, precis skickat in lite arbete. det känns skönt. ligger inte efter så mycket mer. skickade in 3 arbeten. ett om sorbet, ett om physalis och en bokrecension. :)

men nu tänkte jag fakiskt sova lite tidigt. eller ja klockan är ju kvart över 11. men har sovmorgon imorgon!
blir väll duscha imorgon oxå ska ju till klippan efter skolan tydligen?!
haha. så skriver nog bara på kvällen, kasnke en liten snutt när jag komer hem från skolan oxå.

ha de så bra!
puss

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0