bilder från hultsfred!

här kommer alla bilder, plus förklaringar till dom!  :)

                      
detta är min packning!                  jag!                                     jag!

            
det var här vi sov i hallen         jag!                                  badrummet,
när vi var rädda.                                                                 utan lampa!

             
elli ville inte va               vi hittade namn-          elli och roomie kom på
med på kort                    skylltar                          att man kunde skriva.

       
en till.                                     ellinore med             elli, the tequila
                                                massa sprit.             queen

     
roomie, (emelie)      K & Elli                       jag igen!


   
elli fastnade i          roomie, snygg           K & elli
ventlien!                     som fan!

    
jag!                               deras bord!                 jag

    
elli städar                   roomie & K


Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0