godmorgon!

är på lite bättre humör nu, men stör mig fortfarande på allting som rör sig.
inklusive min hund. och allting som låter som min mobil.
ush för allt.
men nu ska jag snart iväg till skolan. där det väntar ett prov. har inte
tränat, men man borde ju kunna allting nu. eftersom vi har haft servering i två omgångar på tv år.
men jag ska inte säga ngt försen jag vet att jag kan de.
hmm
men iaf, efter detta åker vi till familia och letar gardiner,
och ska köpa brunkräm och lite så.
sen vidare till farmor som ligger p sjukhus i ängelholm som alla vet.
efter de blir de systemet!
och ikväll fest! wihu.
men jag hinner nog skriva ett litet inlägg innan party! :D
byebye west!

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0