goodmorgon!

är fakiskt skitpigg och allt idag. kom upp i tid så jag har hunnit göra vid mig! :)
hihi, idag ska jag köpa gymkort! :D fattar ni?
igår gav jag bort en hel påse godis, och ett choklad.
och jag har ett packa cigg kvar, sen ska jag sluta
och jag ska börja gymma!
hahahaha vadfan händer?
shit.. men jag skriver sen! :) pussss
/ K

Kornelias kommentarer
Dress Like a Princess

Morrn morrn :)

2008-11-18 | 08:06:48
Blogg: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
mini

hahahahahhahaha, du sluta röka? ;o

prata med dig i tele precis & då röka du ;P

hahahaha, tror på det när jag ser det ;)

2008-11-18 | 17:20:14

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0