helgen i hultsfred

Fredag: Det tog en jävla tid att resa, och jag vågade inte lyssna på musik för jag var tvungen att veta var jag skulle av. Ellinore och emelie kom försent och hämtade mig på stationen, men tillslut kom dom! Sen gick vi till rasta konsum och handlade. Sen gick vi till ellinores skola och kissade för jag höll på att kissa på mig! Efter de gick vi den lååååånga vägen till stålhagen och slappa innan vi lagade natchos. Sen köpte vi sprit. en massa!
Helvete. fylla på hör grad. och när jag skulle duscha och göra vid mig, hade dom INGEN lampa i badrummet så elli fick kissa med mig! det var först bara jag ellinore och roomie, som skulle dricka igår. och ta de lugnt. men så blev de inte! det kom folk till ellinore och roomie, och sen blev de fest!
senare på festen var där en kille som stod och snacka med en brud och bara trillade ihop. jag blev först skiträdd.. men han hade bara däckat! hahahaha,
ingen fick liv i stackaren, så dom bar in han i sängen. men sen var där någon som drog ner honom från sängen, en smartis!
när han låg på golvet skulle ellinore böja sig ner och kolla på honom, och jag stod vid hans fötter och kollade, vi trodde inte det var någon fara eftersom han fortfarande inte visade ngt livstecken! men vipps, fick han tag i ellinores hår och drog ner henne först i sängbordet och sen i golvet, samtidigt som han sparkade mig med benen rakt in i väggen!
nog roligt! hahaha.
dom fick vara tre personer och ta bort honom från ellinore. men när det var gjort gick vi alla ner och rökte efter att han hade däckat igen!
men när vi gick upp igen, var han borta ?!
shit. hahaha
Och eftersom han hade varit så jävla otrevlig och sur hela kvällen, speciellt mot mig och ellinore eftersom vi var från skåne så blev vi riktigt rädda eftersom han visste var ellinore bodde och ingen visste var han var!
och eftersom ngn redan hade attakerat ellinores och roomies fönster så blev vi skiträdda och bar ut madrasser i hallen, för där har dom inga fönster!
sen somnade vi skönt kan jag säga!

Lördag: ush ja, ellinore kommer nog lägga in vidior på gårdagens fylla. Och idag bestämde vi oss för att städa eftersom det såg ut som ett helvete överallt! köket var heeelt stökiigt, och ellinores rum ska vi inte snacka om. Sen hade vi vars en station. jag tog av bordet i köket, och plockade upp alla mina saker från ellinores rum. roomie hade damsuga och torka av golvet. och ellinore disk, och diskbänk. efter det gick vi och handlade, köpte cigg och jäst. så vi kunde baka goda bullar! hihi
sen åt vi! :)
efter maten och en cigg, blev vi alla så trötta, och ville kolla på tv, eller film.
så ellinore la sig i hallen med sin data. jag la mig i ellinores rum, och roomie i hennes rum.
sen däckade alla och sov till typ halv 6 på kvällen. mysigt,
sen började vi göra vid oss och förfesta.
efter ett tag kom frans och gjorde oss sällskap där det senare bor av mot en fest.
det var en bit och gå, men vi kom fram och hade trevligt. hihi
ni har väll sett ellinores inlägg på den andra bloggen, så ni borde ju inse hur vårt tillstånd var.
men iaf, så hittade vi kompisar, och då bor det av till en annan fest, där vi inte fick komma in.
så vi gick hem, fortsatte festa och sen däckade vi allt mellan 6 - 8 på söndag morgonen, jag och roomie med vars en sovkompis. haha

Söndag: Jag hade ställt klockan på 12:00 eftersom jag skulle upp och packa och lite sånt. och bakade bullar igen! mums..
sen satt vi och snackade skit, och rökta och drack te, efter det gick vi till rasta konsum och handlade godis som jag kunde ha på vägen hem! :$
Hela resan gick bra fram tills hässleholm där jag fick vänta en timme. men som tur va träffade jag emir, och vi tog tåget tillsammans till åstorp. där min pappa väntade. man saknar dom ändå!
och jag kom hem till mitt nymålade rum.
inte helt nöjd. men jag kan leva med de! hihi

bilder på allting kommer senare någon dag när jag orkar lägga upp dom! hihi

/ K


Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0