helgen.

i fredags så åkte jag från skolan, till familia och handlade en ny poncho, en pälshalsduk och en brunkräm :)
mycket bra mycket bra, efter det åkte jag och pappa till farmor som inte mådde alls bra. tur hon mår bättre nu.
sen  åkte jag hem och gjorde vid mig. och vidare till line där emma och line väntade. vi gjorde vid oss det sista.
sen skulle vi hämta upp cecce i bjuv och ta tåget mot klippan och på tåget väntad josse. men vi missade tåget så josse fick hoppa av i bjuv, och vi fick ta tåget till åstorp, och buss till klippan. haha. och där hämtade edon och abbi oss.
vidare på fest hos edon. :)
mycket trevligt. tack för en bra dag.

på lördagen stack jag hem till mamma, vi åkte till familia och köpte jeans. skitsnygga. mörkblå!
tihi. tack <3

söndagen åkte jag hem till mamma igen, och sen och köpte en taklampa och gardiner till mitt rum
hehe. det börjar bli riktigt fint. det är inte mycket som fattas nu! :D

PUSSS

Kornelias kommentarer
mickaela

sv: tack så mkt! :)

2008-11-24 | 12:12:47
Blogg: http://mickaelan.blogg.se/
N A T A S C H A

haha tycker du ?

tack :D

2008-11-24 | 14:23:27
Blogg: http://taschaa.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0