hemma igen!

hehe, på ikea köpte jag,
en lampa, vit. riktigt fin. sån till fönstret.
två ljus, ett vitt som luktar jätte mycket vanilj
och ett brunt som luktar kanel och äpple mums!
sen en fårskinns matta!
och en papperskorg.

Sen när vi skulle äta. var det världens snyggaste som gav mig maten. och jag skojar inte.
vet ngn vem han är kan ni ju säga till! tihi

när jag kommit hem och packat upp allt. stack jag och amanda till byn.
till dennis där danne oxå var. såg ngn skitkass film som handlade om firmor.
vilken jävla blåst det är ute! :O omg!

skriver mer sen!
puss / K

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0