kornelia <3 ronja

ush ja. är riktigt trött idag. igentligen skulle jag och ronja träna idag. men blev inget.
orkade inte. men på fredag ska vi träna iaf. :D
lova ronja?
hm. idag blir det bara plugg och så. jag vet ju inte om jag hinner det imorgon.
så jävla pissetråkigt med varmkök så de är sjukt.
pallar verkligen inte.
ligger skitmycket efter. men de är ju ingen  jävel som hjälper mig
så vad ska jag göra?
skirver mer sen. iväg och plugga lite till.
PUSS

Kornelias kommentarer
ronja.

JAG LOVAR KORRE! :D aaaaaaaah, jag lovar lovar lovar! <3

2008-11-26 | 15:42:19
Blogg: http://ronjamalmros.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0