las vegas. ♥

ett av världens bästa tv program är ju då Las vegas, dom flesta måste ju sett en liten snutt av det. Eftersom jag är galen i det, har jag laddat ner massa program. idag såg jag ett som jag blev mycket nöjd med. tänkte berätta lite!

Det är på alla hjärtans dag, och Sami väntar på en storspelare. så hon skickar iväg sina andra spelande. Det visar sig att storspelaren är samis man, som hon inte har träffat på 7 år. Och hon blir helt galen. Ed måste sitta i en jury, i en rättegång som handlar om en ung kille som alla bara vill sätta dit. men han lyckas få honom fri. de tycker vi om!
ett mycket bra program som får:
♥♥♥♥♥
fem hjärtan!

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0