meningslöst med rubrik.

hihi, hård dag i skolan? nej inte så värst. började med att jag hade historia, där skulle vi göra tre slutsatser av en text, alla fick olika. och duktiga jaaag, blev klar först! tihi
sen hade vi svenska, samhälle och matte!

som ni vet bantar jag nu, :) duktiga jag. har ine ätit eller druckigt ngt onytigt på två dagar.
plus att jag ska sluta röka imorgon och försöka skaffa gymkort!
eller ja, jag ska göra de. men vet inte var och när. skulle gjort de idag, men de blev inte så.

hm, nu tänkte jag gå och göra mig ngt att äta, sista biten jag får i mig idag!
sen ut och gå en runda med amanda tror jag.
sen blir de duscha och bilderna från hultsfred med mera kommer nog inte sen!
nu är ni lyckliga va?!

vi hörs sen! :)
pusss!
/ K

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0