sorry.

förlåt att jag inte skrivigt på hela dagen. men har inte haft tid.
dagen började med att man vaknade upp och gjorde vid sig.
på väg till parapeten, höll jag på att flyga iväg. och jag har ju
något konstigt för mig, så kan jag inte andas i motvind. fick
typ gå baklänges hela vägen till och från parapeten. dagen
gick mycket bra, jag fick servera tre stycken bara. men dom
var mycket trevliga, och jag fick 20 kr dricks. bättre än inget
right? hm, efter det kom  jag på att mormor hade handlat lite
småsaker till mig, hon är så gullig! hon handlade en deo och
lite sånt. men tack mormor <3
och nu sitter jag här.

bara så ni vet bloggen, har jag inte rökt en endaste cigg idag.
duktigt va?

nej nu tänkte jag gå i duschen, raka benen och sånt mysigt. man
känner sig alltid så fräcsh. eller hur det stavas?
sen tända mina ljus, och bara mysa i min underbara säng.
och läsa igenom serveringen kasnke? har världens prov
imorgon. men tänker inte bry mig om de. han könsdiskriminerar
oss ändå. killarna är ju sååå mycket  bättre eller?! :S

OCH! vi har två grattis idag,
det första går till cedric och ronja, som har ett år.
det andra är till stefan som fyller 35. (en familjemedlem).

tihi. vi hörs sen! :) ska duscha och sånt nu!
PUSS!

Kornelias kommentarer
sarah ankarstrand

aw, tack <33

2008-11-20 | 18:00:59
Blogg: http://allaboutsarah.blogg.se/
sarah ankarstrand

hihi, hur är de me dig då? :)

2008-11-20 | 18:45:24
Blogg: http://allaboutsarah.blogg.se/
sarah ankarstrand

skönt :) jodå, de e nice me mig.

2008-11-20 | 19:59:16
Blogg: http://allaboutsarah.blogg.se/
LAILA

men alltså han könsdiskriminerar ju inte alls. han hade inte ens sagt något om att han tyckte dom var bättre, vem fan har ens sagt det? :s det enda han sa var att killarna skulle stå i kassan o garderoben eftersom de alltid är tjejer som gör de, förhelvete de e ngn som går o hittar på då. btw grattis till ickerökningen!

2008-11-20 | 20:01:46

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0