..

DAGENS!


Dagens hänga: hemma :)
Dagens humör: Happyman,

Dagens köp: Kläder & mat

Dagens nedräkning: snart lov :)

Dagens fik: familia - kinamat!

Dagens kvällspromenad: runt åstorp kanske? ;p

Dagens kvällsgoda: cheeseballs (A)

Dagens kvällsmysiga: film, godis och läsk

Dagens dag: lördag

Dagens färg: svart, grå och rosa

Dagens samtalsämne: om ikväll

Dagens goda: kinamat, och massa annat skit

Dagens fråga: vadfan händer ikväll?!

Dagens "goda mellanmål": kexchoklad :d

Dagens lek: med johanna nu på morgonen xd

Dagens funderar på: supa?

Dagens kvällsplanering: vet ej, vill festa, annars hemma ;p

Dagens sjukt sugen på: supa!

Dagens jobbiga: vakna så tidigt, hade sovit hur längesomhelst om jag var hemma ;p

Dagens middag: kinamat!

Dagens onda: johanna

Dagens behöver: kläder!

Dagens träning: träning är för mesar

Dagens längtar: tills ikväll

Dagens "vakna upp": med johanna brevid mig, jättekissig!

Dagens önskas: fest?

Dagens hur är jag: bäst! :D

Dagens väder: lite tråkigt, mulet och kallt

Dagens eftermiddag: sooft! :)

Dagens "vill ha just nu": kinamat! är hunrig :(

Dagens drog: pappa

Dagens längtan: tills ikväll :D

Dagens DVD: batman!

Dages senast skickade sms: det står: hahahaha

Dagens senaste telesamtal: till pappa :)
Dagens nej: ingen pizza!

Dagens "vill ha": massa kläder och sprit :D

Dagens senaste sms: folk frågar om fester ;p

Dagens kläder: grå mjukis, svart puma tröja med hög hals, och min rosa sveamössa! :)


Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0