FREDAG!!!

ush, en morgon som denna, tråkig och regning är sängen väldigt lockande! men måste till skolan eftersom jag har så mycket frånvaro och jag har bestämt mig att jag ska bättre mig. morgonen började dock inte så bra eftersom min hals är helt svullen, och den gör jätteont :( menmen, måste ju upp eftersom johanna har kommit hem! :) fick sms halv 1 inatt att hon var i malmö, förlåt att jag inte svarade älskling, men jag sov. :)

morgonen i skolan kommer börja med ett tråkigt prov, men det måste ju göras även det.
somsagt kom johanna hem inatt, så jag ska nog va med henne idag/imorgon. hihi :) har saknat dig så. och har ju bara pratat med dig en gång :(

menmen, idag får vi hoppas att alla bilder kommer upp. OM min mobil nu funkar som den ska :) den har ju sina dagar precis som alla andra.
menmen, nu bär det snart av till skolan. så vi ses där alla som går där :) och ni andra får ha en jävla bra dag! för det tänker jag ha!

PUSS <3

Kornelias kommentarer
jojo

jag har saknat dig jätte jätte jätte mkt <3

2008-10-03 | 11:15:46
Blogg: http://jojsiii.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0