galen helg!

igår var det fredag, vilket betyder att vi först hade gäster på skolan, jag fick stå i kassan nu eftersom jag varit sjuk rättlänge nu, och smittar så ini ! :D hahaha, men iaf, sen kom min syster och hämtade mig direkt efter skolan, hon kom direkt från göteborg, och vi stack hem, och sen åt vi mc! sen hem, hämtade upp amanda och den andra thessie, stack till stan följde efter bilar m.m.! riktigt kul iaf xD

lördag idag, ska nog hem till mamma ikväll äta tacos och mysa, sen bär det in till stan och fika m.m. med syster, sen vet man aldrig vad som händer ;)

söndag imorgon, då följer jag med thessie till gbg! SES!!!!1

Kornelias kommentarer
Dampmickis ;D

Haha !! de är när du och jag sitter på GG och hänger ;D hehe !! Det är marres brillor ;D

2008-10-27 | 13:47:00
Blogg: http://dampmickis.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0