Godmorgon

nu sitter jag här, kl är 11:20 har precis gjort vid mig lite, eftersom mini snart kommer och äter, och sen bär det av till skolan! vi börjar ju kl 2 på onsdagar och slutar halv 7, lite segt men absolut ingenting att klaga över! :) eftersom vi har så jättemysigt på PP!

Men iaf, nu har jag suttit ett tag med mitt historie arbete och så. gick fakiskt hyfsat och blev bättre än jag hoppats på! :)
men nu ska jag börja med vår måltid som kommer bestå av pommes och korv :) pusspuss!

Två dagar kvar sen kommer min saknade johanna hem! :)<3


Kornelias kommentarer
mini

yes, ;D & det var gott med maaaaaad, ;p

haha, snygg bild ;) <3

2008-10-01 | 23:22:07

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0