Kornelia<3Adam

överskriften är dock adams arbete, och han tyckte att vi skulle skriva att folk är dumma i huvudet :)
HAHAHA jag tog precis en grymtsöt bild på adam xD kommer dock in sen, eftersom datorerna i skolan är ungefär som adam, altså väldigt sega :)

och jag och ellinore kom nyss på att vi ska ha trekant med harrypotter :O YES!

Igår: Så gick jag och mini upp till hennes bror och var där ett tag (: kollade på singing bee och sånt ;p sen gick vi vidare upp i byn och köpte cola, och då kom robin, dennis och deras kompis dit med sin fula hund ;p sen gick vi hem vid 9 :) blev inte så sent igår.
Jag gick hem och skulle kolla på batman - the dark night men lyckades somna.
sen gick jag och lästa min bok :$ Gömda!
Sen somnade jag hyffsat tidigt, ungefär vid halv 11, så jag var på mycket bra humör imorsse :)
pappa blev stolt! :) haha
uppdaterar antagligen sen
PUSS <3


Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0