lördag.



ush ja, idag är det lördag. gjorde fakiskt ingenting igår, förutom var hos johanna :) vi somnade tidigt eftersom båda var mycket trötta, :/
och nu snart, ska jag göra vid mig och packa ihop alla mina saker, sen till familia med pappa och shoppa lite :) wiiie! ska bli roligt, längesen! :)
hoppas han ger mig mycket!

men btw, vad händer idag?!
kommentera gärna och skriv om något roligt händer! :)
jag uppdaterar igen efter familia med lite bilder på allt nytt :)
PUSS <3

Kornelias kommentarer
Stephany

hiih så söt bild :D



jaa, jag också :O skit bra e den.

2008-10-11 | 13:31:38
Blogg: http://steephs.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0