lördag.

igår, var en mycket trevlig dag/kväll. när vi kom hem från skolan, väntade jag ju somsagt på johanna, och när hon kom, stannade hon ungefär en timme eller ngt, men men jag fick iaf träffa henne :/ och jag fick ett urgulligt mobilsmycke av henne, :)

sen stack hon hem, då gjorde jag och amanda vid oss, stack till hennes bror och drack, blev nog lite mycket för mini igår xD varför ja tror det får ni reda på snart, kvällen fortsatte och efter en timme/två stack vi till max. där vi tog en cigg, och sedan vidare på fest här i åstorp. :) mycket trevligt folk, men direkt när vi kom dit, däckade mini! och hon sov fanochmig hela kvällen!
hehe, men iaf, vi drack lyssnade på musik och hade trevligt.

idag blir det att klassen ska tura, ;p
jag bara hoppas på att det är fler som ska med, (A) jag menar roligt med vår lilla klass? hehe
men nu tänkte jag äta frukost och så, duscha och lite.
vill någon med och tura, så skriv till mig :)

PUSSS <3


Kornelias kommentarer
bitte

Var gärna med och skänk en slant till min rosabandet insammling

Är vktigt att vi hjälper till



länken hittar du i menyn på min blogg

2008-10-04 | 14:01:38
Blogg: http://blondiesliv.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0