onsdag kväll



haha, nu är det såhär att min mamma tydligen har börjat läsa min blogg, och klagar på att jag inte har ngn bild på henne! :) men det kommer så fort jag kan mamma! JAG ÄLSKAR DIG!:D

Nu sitter iaf jag här och luktar sill eftersom jag såklart hamnade på inkoket i skolan, där man får hålla på med en massa fisk. men jag kan inte klaga över det eftersom jag själv vant linjen :)
men iaf det var mycket roligare än jag hade trott. fick rensa massa sill och lägga i sillagar mm :)

nu kom jag hem för ett tag sen, eftersom vi slutade halv 7.
så nu tänkte jag kolla på ngn bra film och sova vid 10 iaf ;p
 
vill ngn åstorpsbo hitta på ngt hör av er, för jag orkar inte åka utanför åstorp ;p
PUSSS <3

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0