pluggpluggplugg..

nu har jag precis duschat, men luktar fortfarande fisk såklart! ni skulle igentligen fått massa bilder sen köket idag/igår, men min mobil dampar som vanligt. tur jag snart får en ny.
Nu har jag varit hos mini och pluggat satan, ;p projekt & företagande. kan nästan allting nu :) bara jag inte glömmer det tills imorgon, för det har jag en viss tendens till. :)
menmen, önska mig lycka till ;p
hahaha måste bara berätta det bästa på hela dagen, har typ inte haft några cigg idag, så mini tänkte muta mig, jag ville inte spela kort med henne. men då säger hon:

- vi gör så här, vi spelar om cigg!
- neeeej! säger jag då såklart
- MEN LYSSNA FÄRDIGT!
- okej?!
- vinner du, får du en cigg av mig.
-okej?
-vinner jag, får du en cigg av mig :D

HAHA ist för att bara säga du får en cigg? :D haha eller knaske bara jag som har så torr humor så jag dog av skratt? ;p
nu tänkte jag sitta och äta massa annanas och kolla shutter! :) hoppas bara att jag inte blir för rädd! :p




PUSSSS! <3


Kornelias kommentarer
Anonym

hahaha, afan att dt verkligen var dagens ;) <3

2008-10-02 | 21:58:49

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0