sådär,

nu är det torsdag och jag har äntligen fått min andra mobil. så här efter texten, kommer det en massa bilder som ni missat! :) wie. idag var jag på PP som vanligt, hade salladsbord och stog i luckan där man får alla beställningar för er som inte vet,! :) laijla var inte i skolan :/
men nog om skolan, nu ska jag göra ett arbete lite snabbt, sen ska jag träffa mini, knaske färga mitt hår (A)

här kommer alla bilder, PUSS <3


fula bettan, :) min ena hund.


jag & min lillasyster julia :) likadana mösser måste jag tilläga ;p


en fin dessert, ingen aning vem som gjort den fakiskt.


adam, när han gör krabbsallad i krabbskal!


skabbskal, där man hade krabbsalladen i


skrabbsalladen när den är färdig! :)


vår snygga outfit i skolan :)


snygga ronja :)


PUSS <3

Kornelias kommentarer
Lajlisen

desserten har wictor gjort! :)

2008-10-09 | 17:44:55

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0