sömnig/solig

ush så skönt, nu är det fredag och en hel helg att se fram emot. dagen har varit perfekt tycker jag, den började med att vi hade prov som gick hyfsat bra tror jag! :) och sen hade vi näringslära där vi inte gjorde mycket, iaf inte jag och mini :)
sen slutade vi en halvtimme tidigare än vanligt, altså kl 2! och efter det hade jag och mini beställt soltid, kl 3 gick vi dit och solade. skulle sola en halv timme, men det gick inte tyvär. blev för varmt. :S
menmen, nu sitter jag här och bloggar och väntar på johanna! :) för hon ska komma hit och mysa kasnke festa ikväll. vi får se ;p hehe

och dom där lovade bilderna, kan ni ju nästintill glömma, för min mobil dampar så fort jag sätter i USB kabeln, börjar blinka och ha sig, jättejobbigt.
och jag är riktigt jävla röksugen nu! min pappa är och köper cigg till mig :/ tycker iaf synd om mig själv! :) hehe
men vi hörs senare eller imorgon. :)
vi får se

PUSS <3


Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0