söndag. :/

ush ja, nu är det söndag IGEN! orkar inte asso, helgerna går aldelless för fort :( eller är det bara jag som tycker det kasnke? idag ska jag iaf, till min bror (niclas, altså inte han som tränar rögle.) för han fyller 40 :) japps, han börjar bli gammal, men skit i de! he's still my brother ;d
sen efter det ska jag göra färdigt mitt arbete i historia, och vet ej om det är ngt mer som behövs göras fakiskt. städa lite kanske! mycket möjligt!
min hund har börjar fälla så in i helvete oxå, så ligger hårbollar överallt. fast vi damsugar och borstar henne varje dag. :/
men hon är så trög så hon leker med hårbollarna själv :D hahaha
nej nu ska jag äta och ut och röka :) lite bilder från igår kommer senare, orkar verkligen inte nu :$
PUSS <3

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0