tisdag

ush vad trött jag är! SÄNGEN VAR ÄR DU?! :(
igår var jag i skolan och sånt,  sen gick jag hem duschade och så, sen stack jag till dennis :)
kom hem vid 11, ungefär. och gick och la mig sen. gud jag är fan alltid trött!
Idag blir det väll bara skolan, sen ska vi till familia handla massa svarta strumpor, och en vinröd slipps, eller det är kanske som har en slipps?!
sen blir det hem, plugga lite, kanske ut en runda :) sen hem och sova,
gå upp tidigt imorgon, måste vara snygg till serveringen ;D
Mohaha, ÄLSKA SERVERING!
bilder på massa skit, kommer sen oxå :d
men nu ska jag klä på mig och så :)
vi hörs sen mina hjärtan,
Älskar er <3


Kornelias kommentarer
Anonym

2008-10-14 | 20:49:36
johanna

saknar dig :(

2008-10-14 | 20:49:47
Blogg: http://jojsiii.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0