torsdag

jaha, nu väntar ännu en dag i skolan med alla sillar/laxar, jag kan ju inte säga att jag längtar efter det precis, men det måste göras. är oxå riktigt trött idag :/ kanske för jag somnade 11? brukar ju sova vid 10 för att komma upp i rimmlig tid till skolan. men skit i de, jag är uppe och ska gå till bussen om ca 5 minuter. sen efter skolan blir det sola och gå en runda med ronja i stan, Mihi! :)
men jag skriver mer senare. och bara så ni vet? så fixade jag inte det skitet med datan igår så jag kan kolla film :(
men vi hörs sen!
PUSS <3

Kornelias kommentarer
mammis

hej hjärtat! bilder på dina kära syskon också tack!! du tog väl på dig och jullan i mössorna häromdagen ???

2008-10-02 | 16:12:40

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0