..

du ska bara veta, att jag förstår inte hur man kan göra så.
du har svikigt mig så in i helvete, och jag ska bara ditt eget kött och blod?
jag ångrar verkligen allt jag gjort, och anstärngt mig så in i helvete för att du ska förlåta mig.
du säger att du har gjort det hit och dit. men du visar det fan inte genom att göra såhär!
finns andra folk som bryr sig mer om mig. och dom är ingenting till mig!
men detta bevisar bara att man verkligen inte lita på dig, och jag vill inte ens ha med dig att göra mer!
förstår inte bara.. jag förstår inte!



Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0