fredag



idag så var jag först i skolan, en riktigt rolig fredag i skolan, vi fottades m.m. :)
sen bar det av hem duscha och göra vid sen, sen åkte jag in till stan, mötte upp ronja och mini.
och då gick vi och köpte biljetter till bion mirrors, RIKTIGT GRYM FILM! verkligen värd pengarna och verkligen riktigt läskig. så den får 5 stjärnor av mig ;p
och efter det gick vi och mös på MC åt massa mat ochså, sen gick vi och kollade på filmen, och filmen slutade kl 11:30 och då skulle vi gå ner till knutan, för mini skulle ta bussen hem, men NEJ! då är där avspärrat i statsparken och lite till, och vi frågar polisen som stod där, vad har hänt? men såklart svarade han inte så frågar jag: är det säkert att gå i stan eller? och han svarar ja  och vi fortsätter bort mot knutan, och där träffar vi en vakt och frågar vad som hänt, och då säger han helt iskallt,: det är bara någon som har blivigt knivhuggen, och vi tänker okej, ja men iaf så gick vi bort mot knutan med massa gamla snälla människor för vi blev rädda såklart :$ och när vi kommer ner till knutan ringer ronja hennes mamma, och då visar det sig att människan som blev knivhuggen var död, och att dom inte hade hittat gärningsmannen! poliserna ljög för oss :( men iaf, så väntade vi på knutan med mini och sedan kom ronjas pappa och hämtade oss, så vi åkte snällt hem till ronja och sov skitgott! :D :)

PUSSSSS!

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0