k ko kor korn korne kornel korneli kornelia

jahaja, nu ska jag och mickis träffas på fredag :) och snacka lite om nästa år när vi åker, byebye sverige! jag vet att det är om ett år, men ni behöver inte vara avundsjuka.. ja jag vet det är fett som fan att åka dit och blabla :D ni behöver inte berätta (A) och nu åker min johanna om två dagar :( kommer bli tomt efter att ha sovit här sen i lördags :/
menmen, du kommer tillbaka en vecka efter så jag får väll hålla räkningen och komma och hälsa på direkt! kommer iaf sakna dig sjukt mycket! nu så ska jag ut och röka, äta och göra vid mig lite :) sen ska jag nog träffa rasmus en runda.. :)
blir väll sova tidigt idag är jätte trött! :O fast sov till 12 idag hihi :)
men vi hörs senare mina hjärtan <3


Kornelias kommentarer
Mitt namn

blabla

2008-09-23 | 15:39:44
Ellinore

haha jo, jag vet inte faktiskt :D

2008-09-23 | 21:34:56
Blogg: http://theartofwar.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0