måndag kväll

jahaja, nu sitter jag hemma hos johanna igen :) har varit på väla och handlat lite saker till johanna :) en piercing och tottar och så :) sen åkte vi och johannas mamma och hugo och lite fler och åt kinamat :) övermätta! jag åt kyckling stekta nudlar, och sötsur sås :) wie så gott! nu snackar jag lite med rasmus i telefonen :) skitlängesen! alltid lika rolig ;p & störd, men nu ska jag gå och tvätta av mig och lite så sen ska vi väll kolla på ngn mysfilm, och bli rädda som vanligt :D
och förresten, varken imorgon eller onsdag har jag skola! hahaha hur känns det johanna? <3

K&J föralltid!




Kornelias kommentarer
jojo

älskar dig :D

2008-09-23 | 13:43:51
Blogg: http://jojsiii.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0