Onsdag.

idag, gick jag upp vid 10 och då kom elin ett tag :) sen bar det av till skolan, mötte laijla på knutan,
handla cigg sen gick vi till parapeten och åt :)
sen när vi skulle börja, så sprang jag upp för trappan, och då helt plötsligt small det i mitt ben
så jag knappt kunde gå.. :S och då fick jag gå hem (H) mohaha
och nu sitter jag hos min älskling johanna, har hänt lite saker,
känner med dig johanna, och jag älskar dig <3
ska sova här inatt, för att hennes mamma är i stockholm på ngt med jobbet,
och imorgon vettefan om jag ska till skolan,
nu ska jag vara lite social mot johanna, skriver kanske senare :)
pusspuss<3

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0