skolan..

jahaja, nu sitter jag i skolan :) har näringslära :)
vad händer idag? :)

asso ni fucking anonyma kommenterare skaffa er ett liv eller säg vem ni fucking är. ni visar bara att ni inte vågar står för vad ni säger kuksugare :D PUSSSSSS PÅ EEEEER :D:D:D:D:D

Kornelias kommentarer
mijni

hahah ja ;p

sånna fittor, jag står iaf för vem jag är;D haha

2008-09-26 | 12:33:27
Sara

har man en blogg så får man ta att man får anonyma kommentarer, ibland är dem negativa ibland är dem positiva :)

2008-09-26 | 14:50:42
Hansson

Fick höra att du tror jag läser din blogg och kommenterar annonymt. Måste göra dig besviken och upplysa dig om att detta är första gången jag varit här. Kommenterar aldrig någonsin annonymt, varken till dig eller någon annan så du kan sluta muppa dig. Har du något att säga så vet du adressen. Dags att släppa draman, toodles.



//Linus

2008-09-26 | 15:51:28
Blogg: http://skanegrabbarna.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0