Tisdag,

hm, jaha.. då har man en blogg, och man har mimi att tacka detta för ;p
idag var man i skolan, började halv tio så hade lite sovmorgon, hade histori, samhälle, svenska och matte sen sluta vi :)
vadfan ska man mer skriva?!
eh, förhoppningsvis kommer mimi göra min blogg ännu snyggare, så vänta bara (H)
just nu sitter jag hos mamis, och gör absolut ingenting :)
idag blir det väll bara att man sitter här hela dagen, sen åker jag hem till min kära fader igen..
imorgon börjar man iaf två, (H)

och bara så ni vet, kommer jag kanske inte skriva så mycket eftersom min data är på lagning,
och min pappa har ingen :/ och jag bor ju där (A)
men nu ska jag gå ut och röka och hoppas på att få med mami :)
vi hörs kanske sen, puss mina hjärtan <3;)

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0