tisdag/onsdag

asssoo, jag förstår mig verkligen inte på människor idag! ni vet verkligen inte vad ni vill, jag blir så frustrerad så jag vet inte vad jag ska ta mig till! varför kan ni inte bara säga saker innan det är försent? och VARFÖR LJUUUGA?!??!?!
aja, nu var det överstökat :D hoppas bara idioten som detta är till läser det, och han/hon vet DIREKT vem det är till!

men iaf, nu stack mini för bara ett litet tag sen, idag har varit en mycket hård dag! mohaha
Dagen började med att man gick upp vid ja, just nu kommer jag fakiskt inte ihåg, men vid 9 någon gång, duschade och gjorde vid mig sen kommer mini hit :) och vi åkte till skolan tillsammans!
jag hade bara tre lektioner riktigt jävla soft! sen slutade jag, och då kom min mamma och hämtade mig :) eftersom jag hade utvecklingssamtal!

men innan dess skulle vi ta en fika i stan eftersom det var över en timme vi skulle vänta. Men väl nere i stan bestämmer vi oss för vi går en shopping tur! så jag köpte en poncho (?) en mycket söt, grå rutig, låter säkert jätteful! men den är fakiskt söt, ni som har sett den vet att den är fin! :) sen gick vi några runder till, mamma handlade en massa men själv hittade man inte så mycket,! tänkte lägga in en liten bild på mina älskade poncho imorgon om ni vill :)
men iaf, sen bar det av mot parapeten där mitt utverklingssamtal skulle vara!

och väl där blir vi utelåsta och håller på att frysa ihjäl! :) men iaf, utvecklingssamtalet gick hyffsat, bättre än jag hade hoppats på ;p man börjar tröttna på dom där jävla samtalen eftersom dom säger exakt samma sak hela tiden xD år efter år!
väl hemma träffade jag mini och vi gick ut, mycket trevlig dag om man bortser från vissa idioter :)


men iaf, jag tänkte börja uppdatera lite oftare så det slipper bli sånnahär långa? för vem orkar läsa sånt? jag menar jag orkar knappt skriva ;p men vi hörs imorgon babys!
PUSSS!


Kornelias kommentarer
mammis

du kan ju sätta in en bild på söta mamma i stället för söta ponchon eller?

2008-10-01 | 19:33:39

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0