torsdag

nu sitter jag hemma hos amanda, efter en helt vanlig torsdag på parapeten, vi ska plugga lite och så :) och jaaa ni har missat mycket, eller det är kanske jag som inte har uppdaterat min kära blogg? (A) haha
men iaf, var på familia& stan igår, inhandlade en mössa, en tröja, en brunkräm och lite sådant ;p hihi
men iaf, ni hör fan aldrig av er, era svin :(
men nu ska vi plugga lite (A)
och bara så ni vet, så har jag fortfarande inget internett, så därför jag inte uppdaterar så ofta ;p hihi
men vi hörs säkert senare :D och så ;p
pussssss bebisar


Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0