costa brava

gjorde några bilder till er, dock inte alla bilder..
men några..
:) här får ni ett litet intryck av min resa..



förklaring:
jag åker limosin..
sitter uppe på baren på turisme 35
festar lite på toan på kauai hehe..
linda, en djävul och jag..



jag sitter med min drink första dagen i costa..
ungefär sista kvällen blev jag uppdragen på scenen av en trollkar!
står och borstar mitt hår
en ängel som jobbade där, som var spansk men bodde i sverige
i ett litet bås på kauai med min redbull vodka



båten på väg från danmark till tyskland
en bild på mig bara..
kauais skyllt
limon vi åkte varje kväll..
hotell poolen,
och en solande kornelia



första ölen på costa
innan utgång
hell and heaven kväll


allting är första kvällen i costa..
på kauai
på turisme 35
tarzan utanför limon
och med någon idiot i limon :)

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0