min stora kärlek.

jag tänkte berätta lite om min stora kärlek. read or not.

han heter kevin ljungberg :) haha.
vi har träffats i snart 4 månader, låter kanske lite.
men under den tiden har de hänt mycket.
vi har haft måååånga svårigheter, och gått igenom mycket.
jag har aldrig tyckt om någon så mycket i hela mitt liv.
men jag undrar om han förstår?
så därför tänkte jag skriva lite till honom
som han förhoppningsvis läser senare.

älskling..
du ska veta att du är de bästa som hänt mig.
du är inte den bästa, och absoluuuut inte jag heller.
men du är ändå den finaste för mig, i absolut hela världen.
När jag är med dig, försvinner hela världen.
allting känns så bra, varför är vårt förhållande så ostabilt?
du säger ju att du känner samma sak.
jag tänker inte ljuga för omvärden längre.
vi har problem, och vi har mycket problem.
men vi tar oss alltid igenom dom, hur svårt de än är.
samma som jag hoppas vi gör, denna gången..
eller nästa..

jag vet vad jag gör för fel, och du vet vad du gör fel,
varför gör vi inget åt de då? varför alltid trycka på dom
knapparna som vi vet startar varandra.
varför provocera?
när vi vet att vi inte vill ha de såhär.



eller äääh, läs inte ens. behövde bara skriva av mig lite.
tramsigt.

remember, i will allways love you..

Kornelias kommentarer
Anonym

awwe älskling vi fixar detta somvi brukar :) om sagt du o jag mot världen o de ska ingen få ändra//din kevin för alltid <3

2009-08-28 | 01:11:05

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0