smarte kornelia..

skitsur.. satt och åt, och jag upptäckte att älskling hade mat runt hela munnen, och ville verkligen ha en bild för han var såååå gullig :)
och jag plockade fram kameran, och upptäckte att mitt jävla minneskort ligger hemma hos pappa i min data såklart!
helvetes skit..

aja, sitter hemma hos älskling/mamma..    ♥
vet inte om jag sitter hos min mamma eller hos älskling..
för er som inte vet, bor älskling hos min mamma nu..

kevins pappa och hans pappas kompis är påväg hit, och hälsa på..
så de är nog bäst att jag springer iväg och sätter på kaffe..
annars blir de nog inga glada miner..

hörs sen..

xoxo
kornelia

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0