städning..

ush och fyfan..
jag och älskling är själva hemma hos kevin/mamma..
hehe

vi ska städa hela huset har vi lovat.. så de gör vi..
fick muta bort min lillebror,
och min lillasyster är hos en kompis och pluggar..
hon är så duktig..

när vi är färdiga här, så åker jag och kevin till min pappa
där han ska klippa gräset, sen ska han dra..
så vi inte är med varandra för mycket

och gud jag ska lägga en massa timmar på mig själv bara..
fråga pappsen om han vill med ut och gå..

mys..

hörs sen.. har massa bilder som kommer sen..
ska försöka komma ihåg de bara..

xoxo


p.s. min världens bästa syster kommer idag.. wiiie! :)

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0