booooring

sitter i skolan nu, gulligt inlägg imorse va?! :D
jag har håla fram tills kvart över 12, eftersom jag är så jääävla duktig i skolan och är färdig!

japp, kornelia har blivigt en pluggis! :D
väntar på cecce oxå, hon ska komma till min skola! undra varför -.-
tracka mig eller ngt :D
nästa vecka börjar jag praktisera på hennes skola xD
hihi,
vad händer idag? jag har suttit hemma i nästan två helger utan någonting att göra, eller jaa
senaste helgen var jag fakiskt sjuk, och var på banhof i fredags.. men dött ändå.

aja, ska checka runder litta nu! :D hörs sen..
pussssssis!


Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0