feber och förskylning!

förlåt för att ja inte uppdaterat på hela helgen.. men har inte haft tid bara (A)
ifredags kom min syster ner från göteborg, och hon hämtade mig i skolan.
sen körde vi hem till mamma, och sedan till stallet. (: sen lämnade hon mig hemma.
jag åt och så, sen kom babsen till mig. cecce, line och ronja (:
sen blev de bahnhof(?) för hela slanten.. fast dock inte så roligt, roligare förra gången. men de är absolut ingenting jag skulle vilja gjort ogjort. (:

i lördags hämtade min syster mig och vi åkte hem och städade för jag skulle ha folk här på kvällen, men tror ni inte kornelia blir sjuk?! jovisst blir hon de. feber och värsta förskylningen!
men vi åkte och hämtade abbi, åkte till mc och sen hem till abbi och drack kaffe.

idag har jag verkligne inte orkat göra någonting! verkligen inte. feber och förskylning är ännu värre.. riktigt jobbigt...

uppdaterar senare (: puss

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0