fettisdagen!

morfar kom till stallet innan, så jag gick ner och red (:
och han kollade på. red typ bara i 20 minuter, men de är lagom tid för att bara rida igenom henne! blir hårt imorgon och på torsdag! :D

idag är de fettisdagen, då ska man äta sånna fasslansbullar! så de har jag gjort (: mums!

haha, jag gjorde ett husdjur på facebook oxå, hon heter lisa!
fint va? där får ni en bild på henne..



hihi, nu ska jag lägga mig och läsa!
nu undrar ni allt vad jag läser va? hahaha..
men de får ni veta sen! :D
undrar om linus okså ringer?!
de tror jag!

love K!

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0