fyfan..

jag har håla! jag kommer hit, stressar till skolan för att jag ska hinna, är trött och sleten. och har håla! fyfaaaaan vad sur jag blev. tänker inte gå hit imorgon, eller de tänker inte resten av klassen heller, läraren är ju sjuk!  kan man bli sur? jadåååå...

bra helg, :d inget mer att tillläga, vill ni veta vad jag gjort så fråga. för jag orkar inte skriva allt.
men kan säga att hela helgen tillbringades med emma.
igår var jag i stallet :D typ, de enda jag gjorde på hela dagen, efter det tog jag en varm jävla dush, och pratade med ibbe i telefon!
fick även fram jasse i en lugnt galopp, typ andra gången sen jag fick henne.. hon börjar lära sig (:

idag ska jag ringa amanda (min tränare), och bestämma tid, ringa min praktikplats och presentera mig, ridhuset i helsingborg! sen kommer jag inte ihåg vad de är jag ska göra mer.. men ngt till var de! kommer skriva de såfort jag kommer på de, för annars glömmer jag de själv! :S

shit, minnet måste bättras..
hörs sen!:D
love kornelia,

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0