hård dag..

nu är jag hemma igen, sitter nyduchad efter en lång dag med mycket träning.! hahah nej där ljög jag, men så otränad jag är får man väll säga de..
vad och hoppade, dock inte så högt och mycket eftersom detr var tre år sen sist, och första gången med jasse, hon är ju väldigt framåt oxå..
men de gick jättebra!

det var roligt att träffa dig ellinore (: får vi göra mycket nu när du är hemma!
ska lägga mig och läsa och sova :$
riktigt trött..

imorgon börjar jag min praktik! på helsingborgsridgymnasie!
så på morgonen ska vi hämta cecilia, sen ska vi dit (:
hon ska visa mig var jag ska och så! :D tackar vi för..
börjar halv 9 så inte så tidigt.. undra när jag slutar?
haha nej nu känner jag att jag babblar på om ointressanta saker..
hörs imorgon! godnatt <3

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0